BAGAIMANA UNTUK MENJIMATKAN KOS PERNIAGAAN? – BAHAGIAN 3


Kurangkan Kos Dengan Meningkatkan Tahap Kepuasan Pelanggan

~ Syarikat perlu memberikan penekanan kepada tahap kepuasan pelanggan. Abaikan sebarang produk atau perkhidmatan yang tidak memenuhi kehendak dan keperluan pelanggan. 

~ Lean Six Sigma akan membimbing anda cara untuk mengumpul data & menganalisa data .Hasilnya, aliran proses menjadi lebih efektif.

~ Kesimpulannya, mengurangkan kos adalah dengan menyingkirkan kecacatan/kesilapan, meningkatkan kualiti proses, menambahbaik tahap kepuasan pelanggan. Sekaligus, anda dapat menikmati lebih keuntungan.

#leansixsigma
#penjimatan
#kos
#kepuasanpelanggan
#strategi
#perniagaan
#transformasi

Comments

Popular posts from this blog

BAHAGIAN 10 - KITARAN PDCA (PLAN, DO, CHECK, ACT) UNTUK PENINGKATAN BERTERUSAN

5 TIPS UNTUK PENINGKATAN KUALITI

KEPUASAN PELANGGAN BOLEH MENINGKATKAN KEUNTUNGAN?